איך לנקות סלון עור?

הסלונים שנחשבים לפופולריים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות הם סלונים העשויים מעור. אנשים רבים אוהבים את המראה של העור שמעניק תחושה ואווירה יוקרתית בחלל שבו נמצא הסלון. לריפוד העשוי מעור יש יתרונות רבים, בעיקר כאלה שקשורים בדרך הניקוי הקלה והמהירה של הספות או הכורסאות. מכיוון שמדובר בחומר אטום – לא מחלחלים דרכו נוזלים שונים שנשפכים בטעות על הספה ולכן חשוב אמנם להקפיד על ניקיון כללי של הסלון אך אין סכנה לכתמים כפי שהיא קיימת וממשית כאשר מדובר בסלונים העשויים מבד למשל.

איך הכי כדאי לנקות סלון מעור?

הדבר החשוב ביותר שכדאי לדעת על סלון מעור הוא שהדרך הטובה ביותר לשמור עליו עמיד, יפה ומבריק היא בצורה של מניעה, כלומר בנקיטת אמצעי זהירות ששום דבר לא ילכלך אותו עד כדי כך שהמראה שלו ייפגע. זו הסיבה שהורים לילדים קטנים, למשל, יבחרו בסלון מעור בצבעים כהים. במידה ובכל זאת הסלון מתלכלך כדאי מיד לשפשף בעדינות עם מטלית לחה או סמרטוט את האזור ולייבש היטב במגבת נייר. כאשר עושים מאמץ לשים לב ששום דבר מאכל או חומר אחר יישפך או ילכלך את הסלון – זו תהיה הדרך הטובה ביותר.

מה קורה אם אי אפשר לנקות את הסלון?

אמנם סלונים העשויים מעור מחזיקים מעמד במשך זמן רב, יחד עם זאת – ייתכן ויגיע מצב שבו כבר לא יהיה כדאי בכלל לנקות את הסלון ויהיה עדיף לקנות סלון חדש. אין כמו ספות חדשות, שינוי גדול שיביא איתו גם מזל אחר וייתכן שאפשר יהיה לשנות לחלוטין את העיצוב של החלל ברגע שיגיע הסלון החדש. עור או בד, בשילוב עץ או מתכת, מידות סטנדרטיות או מותאמות אישית – המבחר כל כך גדול ומגוון שכל אחד לבטח ימצא את הסלון שמתאים לו, ברגע שיבין איפה הכי כדאי לחפש.

איפה קונים סלון חדש?

מי שהתייאש מניקוי הסלון שעשוי מעור והחליט לקנות סלון חדש מוזמן להגיע אל אולטימה רהיטים – חנות רהיטים ואולם תצוגה שבהם לבטח אפשר יהיה למצוא בדיוק את הסלון שיתאים לדירה שלו. נציגי מכירה מקצועיים, מערך של מענה, שירות ותמיכה וכמובן טווח מחירים רחב שיתאים לכל לקוח ולכל גובה תקציב. הרהיטים והסלונים בפרט איכותיים וטובים, עשויים מחומרי גלם מעולים ולכל אחד מובטחת חווית עיצוב פנים מיוחדת במינה עם רהיטים שיחזיקו מעמד במשך זמן ארוך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *