איך לרפד מחדש כורסא?

התחום של חידוש רהיטים והפיכתם לחדשים ובעלי מראה חדיש הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. אנשים רבים לא ממהרים לוותר על הרהיטים האהובים שלהם ולפני שיקבלו החלטה על קניית רהיטים חדשים – הם מנסים את מזלם בחידוש שלהם. כך המצב גם כאשר מדובר על כורסאות. כיום קל מאד לרפד כורסא מחדש, אם באמצעים ביתיים ואישיים או על ידי איש מקצוע שזה תחום העיסוק שלו. אפשר לבחור ריפוד אחר שדומה לעיצוב ש הריפוד הנוכחי או לבחור דווקא משהו אחר לגמרי וכך לשנות את כל האווירה שבסלון או בחדר.

איך אפשר לרפד את הכורסאות מחדש?

חשוב מאד לדעת שמדובר בעבודה בשלבים. חשוב לבחון היטב את אופן ההדבקה או ההצמדה של הריפוד הנוכחי לשלדת הכורסא, מפני שיש לשיטה זו חשיבות בהמשך הדרך, כלומר בהחלטה איך יהיה הכי נכון לגשת לפרויקט. לעיתים אפשר יהיה להדביק או לתפור ריפוד חדש על גבי הריפוד הישן ויש מצבים שבהם יהיה צורך להסיר, קודם כל, את הריפוד הישן ורק לאחר מכן להצמיד את הריפוד החדש. כך או כך – השלב הבא יהיה בחירת בד הריפוד החדש, מתיחה שלו והצמדתו לחומר המילוי ותפירה או הדבקה למקומו החדש – פעולה מאתגרת בפני עצמה.

מה צריך לדעת על ריפוד כורסאות מחדש?

ראשית, כדאי לדעת שמדובר בפרויקט שלא מומלץ לבצע לבד, כלומר מדובר בנושא המתאים ומיועד לטיפול על ידי יותר מאדם אחד. דבר שני – חייבים להיות שלמים לגמרי עם הרצון לעשות זאת, שכן ברגע שמסירים את הריפוד הישן – יהיה קשה מאד להחזיר אותו למקומו במידה ומתחרטים. הדבר השלישי הוא שאמנם יהיה כיף ומרגש מאד שבסלון תהיה כורסא שרופדה באופן עצמאי ועבודת כפיים – אך יש לוודא שאכן כדאי לעשות זאת ואין מדובר בעבודה שתתברר מאוחר יותר כקשה מדי.

מה האלטרנטיבה לריפוד כורסא מחדש?

אם בעל הכורסא מחליט, מכל סיבה שהיא שהעבודה תהיה קשה מדי או שהוא לא חושב שיצליח להשיג את המטרות שלו – הוא יכול לוותר על הריפוד מחדש ולהחליט לקנות כורסא חדשה או כורסאות חדשות עבור הסלון שלו. אולטימה רהיטים מציעה כמה וכמה דגמים של כורסאות שיוכלו להיות מתאימים לכל סלון, חלל או חדר. ברגע שמקדישים את המחשבה ותשומת הלב לבחינה מעמיקה של הדגמים שבתצוגה ומקבלים ייעוץ מקצועי מאחד מנציגי המכירות במקום – קל יותר לקבל את ההחלטה ולבחור בכורסא שתהיה המתאימה ביותר לכל אחד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *