איך להפוך את הסלון שלך לבית קולנוע ביתי?

בשנים האחרונות יש הערכה רבה בקרב הציבור הרחב לנושא של צפייה בטלוויזיה או בסרטים באיכות טובה – גם איכות צפייה וגם איכות שמע. אם בעבר היה צורך להגיע לבית הקולנוע על מנת ליהנות מחוויית צפייה ושמיעה – הרי שבשנים האחרונות חלו שינויים מרחיקי לכת בתחום זה, שינויים שבזכותם אפשר בקלות, במהירות ואפילו בזול (באופן יחסי) להפוך את הסלון שבבית לבית קולנוע ביתי על כל המשתמע מכך. החוכמה האמיתית היא לבחור את המכשירים שייתנו את התוצאה הרצויה.

למזלם של חובבי הקולנוע יש כיום שלל מוצרים, אפשרויות ורעיונות איך להקים בבית בית קולנוע ביתי שיענה על הצורך לצפות בסרט באיכות טובה, בדיוק כמו שאוהבים לצפות בבית הקולנוע המסחרי. כמובן שלבית קולנוע פרטי בבית יש שלל יתרונות, בעיקר צפייה בשעות הנוחות, הזמנת חברים קרובים והימנעות מיציאה מהבית ומההמון שמגיע אל בתי הקולנוע. כעת נשאלת השאלה – למה צריך לשים לב כשמחליטים להפוך את הסלון בבית לבי קולנוע לכל דבר ועניין?

הופכים את הסלון לבית קולנוע!

להלן המכשירים או האביזרים והציוד הדרושים על מנת להקים בית קולנוע ביתי בסלון הפרטי:

  • כורסאות נוחות – כאשר צופים בסרט האורך לפחות שעה וחצי – יש חשיבות לישיבה נוחה, נעימה ואפילו מפנקת. לכן, כורסאות רכות ונוחות הם רהיט חובה (מגוון רחב של כורסאות, ספות וסלונים ניתן למצוא באולם התצוגה של אולטימה רהיטים).
  • מקרן – כיום אפשר לבחור בין מקרן שיקרין את הסרטים היישר על הקיר לבין טלוויזיה בעלת מסך גדול ורחב. הטלוויזיות כיום מצוידות במנגנוני שמע טובים ואיכותיים ואת המקרן יהיה צורך לחבר לאביזרי שמע חיצוניים נפרדים.
  • מערכת שמע – גם אם יש בסלון טלוויזיה באיכות טובה – אפשר לשפר את איכות השמע של הסרטים על ידי חיבור מערכת רמקולים בגדלים או עוצמות שונות. חשוב שאלה יהיו מותאמים לגודל חלל הסלון על מנת שאפשר יהיה לשמוע בצורה אופטימלית.
  • שולחן נוח – אי אפשר לצפות בסרט בלי לאכול משהו. כאשר יהיה נוח להניח את החטיפים, האוכל או השתייה על שולחן שממוקם בדיוק היכן שצריך – החוויה תהיה מושלמת!

בית קולנוע בסלון הוא הגשמת חלום עבור לא מעט אנשים שצפייה בסרטים היא תחביב שלהם. הם יידעו להעריך את איכות הצפייה והשמע ויהפכו כל צפייה בסרט לבילוי של ממש, גם עבור עצמם בלבד וגם ביחד עם חברים או בני משפחה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *