אולטימה רהיטים – ריהוט איטלקי מעוצב לבית

ריהוט איטלקי מעוצב לבית

אולטימה רהיטיםכשחושבים על ריהוט מדמיינים בדרך כלל את אחד העמודים בעיתון או מגזין עיצוב. כל הבחירות מאד מוקפדות, התיאום מושלם בין רהיטים שונים לבין הקונספט וחפצי הנוי ובאופן כללי מתקבלת תמונה לא פחות ממושלמת של חלל מעוצב, יפה, מעניין וכזה שגם יש בו אמירה כלשהי, אמירה שלמי שגר בבית חשוב להעביר הלאה דרך העיצוב עצמו. כיום חללים וחדרים מעוצבים ויפים אינם נחלתם של אנשים מסוימים בלבד וכל מי שמעוניין שהבית או החדרים שלו יהיו מעוצבים ומסודרים בצורה נכונה יכול להצטייד, לשם כך, ברהיטים איכותיים, יפים וייחודים, כאלה שלא רואים הרבה כמוהם בארץ.

רהיטים מתוצרת איטליה נחשבים למובילים ולאיכותיים ביותר הקיימים כיום בעולם הריהוט. העיצוב, התכנון והייצור מבוצעים בתהליך אמיתי של מלאכת מחשבת והם הופכים כל חלל או פינה שהם ממוקמים בהם למיוחדים, הם תורמים רבות למראה מדויק ונקי והכי חשוב – הם מצליחים להעביר את המסר העיצובי שבעל הבית או הדירה רוצה להעביר הלאה אל המבקרים שלו. חברת אולטימה רהיטים מייבאת לארץ את מותג הרהיטים האיטלקי קולומביני וכך הופכת את דגמי המותג לנגישים וקלים להשגה עבור ישראלים רבים שמכירים את המותג ורוצים את הרהיטים שלו אצלם בבית.

בוחרים נכון – והעיצוב מתקבל מושלם!

לא פשוט לרהט את הבית. יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם ולקחת בחשבון, צריך לבדוק את המידות המדויקות של כל החדרים והחללים, לחשוב מה הטעם האישי שרוצים לבטא דרך הריהוט ואז אט אט לבחור את פריטי הריהוט הנכונים. היכן למקם אותם? איך לשלב אותם זה עם זה? אלה שאלות שצריך לבחון היטב וכדאי להתייעץ לגביהן עם איש מקצוע מעולם עיצוב הרהיטים ועיצוב הפנים. כך אפשר יהיה להגיע לתוצאה טובה, מרשימה וכזאת שתהווה את המטרה שלשמה התכוון הלקוח לבצע את התהליך.

אנשים רבים מקבלים את החשק והרצון לבצע שינוי בעיצוב הבית בתקופות החגים. הם רוצים להתחדש ולראות בחג שמתקרב עיתוי מצוין לביצוע שינוי מרחיק לכת במראה של הבית שלהם. מומלץ להם לבדוק אם באולטימה רהיטים מציעים מבצעי הנחות על המלאי הקיים לקראת החגים המתקרבים וכך ליהנות פעמיים – גם מרהיטים מעוצבים, איכותיים ויפים וגם ממחיר מצוין, אטרקטיבי וכדאי מאד!

בעבר הציעה החברה גם מבצע טרייד אין שבזכותו יכלו הלקוחות גם לקבל הנחה משמעותית תמורת הרהיטים הישנים שלהם וגם למצוא פתרון פינוי עבורם, מה שחסך להם לא מעט כאב ראש וטרטור. כאשר החברה באה לקראת הלקוחות והם מרגישים שיש להם אל מי לפנות ויש מי שרוצה בטובתם המוחלטת – אין ספק שהרבה יותר נעים לעשות עסקים ולסגור עסקאות של רכישת רהיטים לכל חדר בבית. לא בכדי באולטימה אפשר למצוא את כל סוגי הרהיטים שיתאימו לכל סוגי החדרים והחללים בבית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *