בחירה נכונה של רהיטים לבית

לרהיטים שבוחרים עבור עיצוב הבית יש כמה וכמה תפקידים מאד חשובים. אמנם יש להם שימוש פרקטי בחיי היומיום אבל הם גם צריכים להעביר איזשהו מסר מצד מי שגר בבית וכאן נכנס לתמונה הנושא של העיצוב. איך רוצים שהבית או החדר ייראה? מה רוצים לומר למבקרים או האורחים דרך הרהיטים? אלה דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מערכת ישיבה לסלון, שולחן וכיסאות לפינת האוכל, מיטות, שידות או מזנונים. מעבר לטעם האישי וההעדפות האישיות שיש לכל אדם – הרהיטים מהווים סוג של תעודת זהות אודות מה שהוא אוהב ומה החזון שלו עבור הבית שבו הוא מתגורר.

כיום יש מודעות הולכת וגוברת לעולם הרהיטים היוקרתיים. אם בעבר היה צורך בהזמנה אישית ולאחר מכן בייבוא אישי של מערכות רהיטים שמתאימים לצרכים והדרישות של המשפחה, הרי שכיום אפשר להגיע לאולם תצוגה מקומי של חברה כמו אולטימה רהיטים, שמייבאת עבור קהל הלקוחות הישראלי רהיטים מהמותג המוכר והמוביל קולומביני מאיטליה. מדובר ברהיטים איכותיים, יפים במיוחד וכאלה שבאמת לא רואים בכל מקום. כך יכול להפוך הבית לממלכה של ממש, למקום שהוא בית אמיתי המשדר חמימות, נוחות ומשפחתיות.

קולומביני בארץ – חדשות מצוינות!

לא מעט אנשים שמבינים מעט בעולם של עיצוב פנים יודעים להעריך את גודל הבשורה. בנוסף אליהם יש לא מעט אנשים ולקוחות פוטנציאליים שחיכו לא מעט שנים להגעת המותג המוכר והאהוב לארץ. קולומביני נחשבת לחברת הרהיטים השלישית בגודלה באירופה ויש כבוד רב להגעת המותג לארץ. אולטימה תגדיל לעשות ותפתח חנות קונספט שתכיל את מוצרי קולומביני בלבד ומדובר בצעד חשוב שממקם את ישראל במקום גבוה בעולם עיצוב הבית ומותגי הריהוט הביתי.

המותג מציע את כל סוגי הרהיטים כך שיתאימו לקהל המקומי – מערכות ישיבה מובנות או על פי בחירה אישית של הפריטים, פינות אוכל, חדרי שינה וחדרי ילדים וכמובן מזנונים וחפצי נוי. אפשר יהיה להתרשם מהמגוון בחנות הקונספט שתיפתח וכאמור – לא מעט אנשים ממתינים לכך בקוצר רוח. בחירה של מותג רהיטים איטלקי מוביל יש בה כדי להעלות את דרגת העיצוב בבית לשלב גבוה יותר וכך לשדר גם מסר של יוקרה, של חוסר פשרות בנוגע לאיכות ובבחירה של הרהיטים הטובים והמובילים ביותר עבור הבית שבו גרים.

גם כיום, עוד לפני שיגיע המותג האיטלקי לארץ אפשר להגיע לאולמות התצוגה של אולטימה, להתרשם מהמגוון הקיים או לעצב את הרהיטים בהתאמה אישית. כל מי שעומד בפני תהליך של עיצוב הבית שלו מוזמן להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים שכבר ציידו את הבתים או הדירות שלהם ברהיטי החברה המובילה תוך שהם יודעים שיש להם על מי לסמוך ובמידה ויחליטו לבצע שינוי כלשהו בעיצוב הקיים – ישמחו להגיע אל אולם התצוגה של החברה ולרכוש רהיטים חדשים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *