האם לשתף את הילדים בבחירת הרהיטים שמיועדים עבורם?

קניית רהיטים לחדר הילדים היא קנייה מרגשת מאד. היא מרמזת על כך שהילדים גדלו, שהצרכים שלהם משתנים וכמובן שהם מתקרבים אט אט לגיל הבגרות. התינוק גדל, הפעוט הופך לילד קטן וגם גיל ההתבגרות מגיע עם הזמן. לכל גיל כזה יש צרכים שונים וגם החדר של הילד חייב להתאים לסדר היום שלו, לשגרה היומיומית שלו וכמובן לדרך החשיבה שתואמת את הגיל והמנטליות שלו. נשאלת השאלה – איך הכי נכון לבחור רהיטים עבור הילדים וגם – מי אמור לבחור אותם? האם לילד, בוגר ככל שיהיה – יש את כל המידע הדרוש כדי לבצע בחירה כזאת בעצמו?

כמובן שההורים הם אלה שמבצעים את הרכישה וגם יכוונו את הבחירה. השאלה באיזו מידה יהיה הילד או הנער מעורב תלויה בהם ובמינון שבו הם מסכימים או מוכנים שהו ייקח חלק בתהליך. לא תמיד הילדים או בני הנוער מבינים בדיוק מה דרוש להם, מה מתאים להם או איזה סוג של רהיטים יתאימו להם. יחד עם זאת – ייתכן והם יקבלו השראה מחדרים או רהיטים שהם רואים אצל החברים שלהם, רהיטים שהם ירגישו שיתאימו לצרכים שלהם וכאן יהיה מקום להקשיב להם, לשמוע את הדעות שלהם ולשתף אותם בהתקדמות התהליך. כאשר יורכב החדר החדש והילד יידע שיש בו את הרהיטים שהוא רצה ובחר – יהיה לו הרבה יותר קל להתחבר אליו ולהרגיש בו נינוח ושליו.

איפה כדאי לקנות רהיטים לחדר הילדים?

רהיטים המיועדים לחדרים ילדים הם רהיטים המתאימים בגודל שלהם לילדים או בני נוער, הם יוצעו בצבעים שהילדים עשויים לחבב ולהרגיש איתם בנוח וכמובן שמערכת ריהוט תכלול את כל מה שצריך ילד, שהוא גם לתמיד בבית הספר, ללא קשר לגילו – מיטה (עם או בלי מיטה נוספת לאירוח), שולחן כתיבה נוח ורחב, ארון בגדים ומדפים או ספריה להנחת משחקים וספרי לימוד. כאשר הרהיטים נבחרים ומוזמנים כיחידה אחת – יהיה להם קו עיצובי מקשר והחדר כולו ייראה כמקשה אחת. האפשרות האחרת היא שכל רהיט ייראה שונה, מה שייצור דיסוננס והתחושה בחדר לא תהיה חמימה והנעימה כמו שרוצים ושואפים.

כדאי מאד שהילד יעיין בעצמו בתמונות של חדרי ילדים, יביע את דעתו ויספר מה היה רוצה או על מה הוא חולם. גם אם בסופו של דבר לא כל הבקשות שלו תתמלאנה, הרי שעצם העובדה שהוא לקח חלק בתהליך תיתן לו ביטחון עצמי רב והוא ידע שסומכים על דעתו, רוצים בטובתו ורואים בו אחד מהצוות.

חברת אולטימה רהיטים מציעה מגוון רחב מאד של חדרי ילדים המתאימים לכל הגילאים, לבנים או לבנות, בצעים שונים, בדגמים מובנים או בהרכבה אישית. כך יכול כל לקוח לבחור עבור הילדים שלו בדיוק את החדר שמתאים להם ולא להתפשר על סוג רהיט.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *